lørdag den 18. april 2009

Et vindunderligt terassespind

Forleden kom en stor pakke med posten. Som mangt og meget jeg køber i Danmark kom den til min mands adresse på arbejdspladsen. Ud kom blandt andet denne pose med en lækker blanding af merino og hør:

Det giver sådan en dejlig kriblen i fingrene når den slags herligheder ankommer, så jeg for straks ud på terassen i det dejlige solskinsvejr og gik i gang. For en gangs skyld fortalte ulden mig lige med det samme, hvad den ville være - entrådet i mellemtykkelse. Så nu deler jeg den i fire lige dele, trækker den lidt og så går det ellers bare derudaf på min Ashford



Spundet ser den sådan her ud:


Glæder mig til at sætte pindene i den, men foreløbig spindes der bare. Der skal være nok til en hel trøje har jeg bestemt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar